Sådan fik roccamore en ROAS på 27x med breve.
Sådan fik roccamore en ROAS på 27x med breve.
Sådan fik roccamore en ROAS på 27x med breve.
Sådan fik roccamore en ROAS på 27x med breve.
Den korte version
1) Et simpelt brev skabte genkøb fra kunder uden samtykke til markedsføring.
2) Roccamore opnåede en gennemsnitlig ROAS på 27x og over to kampagner og en konverteringsrate på 6,4%. Deres AOV var derudover 43% højere end den gennemsnitlige ordre, mens returraten blev mere end halveret.
3) Roccamore vil nu automatisere brevene med Postbuddy, så kanalen kan spille en permanent rolle i deres markedsføring.
Roccamore og de mange sko
I et forsøg på at hjælpe deres italienske producenter fra at gå konkurs, havde roccamore bestilt flere sko end de kunne sælge - og derfor blev deres egen likviditet også presset. Helt ekstraordinært, så valgte de at afholde et udsalg for eksisterende kunder. I et forsøg på at aktivere hele deres kundebase, supplerede roccamore deres markedsføring med breve.
Udfordringen: når email virker, men kun får dig halvdelen af vejen
Det er svært at sige webshop uden at sige email marketing. Kanalen er en absolut nødvendighed, hvis man gerne vil vækste sin forretning. Af samme årsag er den populær, men hos kunderne kan det også mærkes, på deres fyldte indbakker. En stor udfordring er derfor, at mange kunder sjældent åbner emails eller giver samtykke til markedsføring i første omgang. Hos roccamore var åbningsraterne usædvanligt høje og effekten stor, men når kunderne ikke havde givet samtykke eller var stoppet med at åbne emails, så var der ingen redskaber tilbage i værktøjskassen.
Email er vores vigtigste kanal til at skabe genkøb og fungerer rigtig godt, men den del af vores kundebase, der ikke har afgivet permission til email, kan være svære at målrette.
Monica Trabjerg, Head of eCommerce hos roccamore
Når vi hos Postbuddy foretager de indledende analyser hos vores kunder, så er det ikke unormalt, at 60-80% af kundebasen er inaktive på email.
Løsningen: en personlig kommunikation, som får kunderne tilbage
Selvom iOS opdateringer har kompliceret attribuering, så har webshops stadig en forventning om at deres markedsføring skal kunne måles. Roccamore er ikke anderledes. De havde længe gerne ville eksperimentere med trykte medier, men var ikke kommet i gang, fordi prisen var for høj, og kanalen ikke kunne matche deres datadrevne tilgang.
Spol tiden nogle måneder frem og en fugl havde sunget om Postbuddy, som nu havde gjort det lige så let at sende breve som emails. Triggerbaseret, personligt og målbart - ligesom de kendte det fra Klaviyo.
Med breve kunne roccamore igen få markedsføring i hænderne på alle deres kunder. Bogstaveligt talt. Ikke kun fordi at postkassen er tom, men også fordi at fysisk post er undtaget fra markedsføringsloven §10, som kræver samtykke til markedsføring. Hos Postbuddy anskuer vi ikke brevene som en erstatning for email, men en virkelig effektiv vitaminpille. Brevet skal først bruges, når det ikke har været muligt at aktivere kunden på email.
Ligesom det var spændende at modtage en email for 20 år siden, så har brevet den samme effekt i dag. Det er en type markedsføring som vores kunder husker, og en oplevelse, der er meget værd i en tid, hvor vi alle bliver bombarderet med digitale annoncer. Særligt for vores kundebase, som er meget loyale overfor brandet og vores allervigtigste ambassadører.
Monica Trabjerg, Head of eCommerce hos roccamore
Når først man har fået en ny kunde, så er førsteprioriteten at få kunden til at købe igen. Hver gang en kunde kommer igen, er det nemlig endnu mere sandsynligt, at de bliver ved med at købe og at livstidsværdien bliver øget. Derfor var udgangspunktet for roccamore’s første kampagne at reaktivere gamle kunder, hvor der blev foretaget to segmenteringer:
Winback: Kunder som har købt én gang, ikke har givet samtykke til email markedsføring og ikke har foretaget et genkøb efter 6 måneder.
VIP Reaktivering: Kunder som har købt +5 gange, men ikke har givet samtykke til email markedsføring.
For hurtigst muligt at komme i gang med Postbuddy, valgte roccamore at sende det samme brev til begge segmenter. Designet var simpelt og helt i tråd med deres identitet: lyserødt og med et stærkt budskab fra deres grundlægger, Frederikke Antonie Schmidt.
Via integrationen til Shopify, så kunne roccamore følge omsætningen i realtid og skrue op for budgettet løbende.
Resultatet: 27x ROAS og en helt ny verden af muligheder
Brevene viste sig hurtigt at være mere end bare et sjovt eksperiment. Attribuering på Postbuddy løber over 60 dage, men konklusionen var allerede klar efter én uge: det var første, men ikke sidste gang, at brevene skulle bruges.
Helt konkret, så endte resultaterne som følger:
ROAS 12x på Winback.
ROAS 42.7x på VIP Reaktivering.
Gennemsnitlig betyder det, at roccamore har opnået en ROAS på 27x. Resultaterne bliver automatisk renset for returneringer via platformen.
Selvom en ROAS på næsten 43x er godt, så er vi mest imponeret over Winback segmentet. Det er kunder, som vi med vores eksisterende setup ikke selv kan aktivere og dermed omsætning, som vi havde misset.
Monica Trabjerg, Head of eCommerce hos roccamore
Roccamore arbejder nu med Postbuddy teamet om at tage indsigterne fra den første kampagne og implementere permanente flows med breve. Når roccamore’s kunder fremover matcher nogle bestemte kriterier, så skal der automatisk sendes et personliggjort brev. Udgangspunktet er at kopiere mange af de email flows, som allerede performer - en skudsikker metode, fordi man allerede kender performance, men nu kan ramme den sidste halvdel af kundebasen.
Med integrationen mellem Postbuddy og Klaviyo, så er processen nem. Roccamore kan direkte fra Klaviyo forlænge deres eksisterende email flows med breve, fx Forladt Kurv, Fødselsdag og Low Stock.
Med breve som en ny og central søjle i deres markedsføring, så kan vi hos Postbuddy næsten ikke vente med at følge resultaterne fra sidelinjen!
Er du interesseret i at høre mere om Postbuddy, så kontakt os alle ugens dage på christian@postbuddy.dk eller 40477638.
Den korte version
1) Et simpelt brev skabte genkøb fra kunder uden samtykke til markedsføring.
2) Roccamore opnåede en gennemsnitlig ROAS på 27x og over to kampagner og en konverteringsrate på 6,4%. Deres AOV var derudover 43% højere end den gennemsnitlige ordre, mens returraten blev mere end halveret.
3) Roccamore vil nu automatisere brevene med Postbuddy, så kanalen kan spille en permanent rolle i deres markedsføring.
Roccamore og de mange sko
I et forsøg på at hjælpe deres italienske producenter fra at gå konkurs, havde roccamore bestilt flere sko end de kunne sælge - og derfor blev deres egen likviditet også presset. Helt ekstraordinært, så valgte de at afholde et udsalg for eksisterende kunder. I et forsøg på at aktivere hele deres kundebase, supplerede roccamore deres markedsføring med breve.
Udfordringen: når email virker, men kun får dig halvdelen af vejen
Det er svært at sige webshop uden at sige email marketing. Kanalen er en absolut nødvendighed, hvis man gerne vil vækste sin forretning. Af samme årsag er den populær, men hos kunderne kan det også mærkes, på deres fyldte indbakker. En stor udfordring er derfor, at mange kunder sjældent åbner emails eller giver samtykke til markedsføring i første omgang. Hos roccamore var åbningsraterne usædvanligt høje og effekten stor, men når kunderne ikke havde givet samtykke eller var stoppet med at åbne emails, så var der ingen redskaber tilbage i værktøjskassen.
Email er vores vigtigste kanal til at skabe genkøb og fungerer rigtig godt, men den del af vores kundebase, der ikke har afgivet permission til email, kan være svære at målrette.
Monica Trabjerg, Head of eCommerce hos roccamore
Når vi hos Postbuddy foretager de indledende analyser hos vores kunder, så er det ikke unormalt, at 60-80% af kundebasen er inaktive på email.
Løsningen: en personlig kommunikation, som får kunderne tilbage
Selvom iOS opdateringer har kompliceret attribuering, så har webshops stadig en forventning om at deres markedsføring skal kunne måles. Roccamore er ikke anderledes. De havde længe gerne ville eksperimentere med trykte medier, men var ikke kommet i gang, fordi prisen var for høj, og kanalen ikke kunne matche deres datadrevne tilgang.
Spol tiden nogle måneder frem og en fugl havde sunget om Postbuddy, som nu havde gjort det lige så let at sende breve som emails. Triggerbaseret, personligt og målbart - ligesom de kendte det fra Klaviyo.
Med breve kunne roccamore igen få markedsføring i hænderne på alle deres kunder. Bogstaveligt talt. Ikke kun fordi at postkassen er tom, men også fordi at fysisk post er undtaget fra markedsføringsloven §10, som kræver samtykke til markedsføring. Hos Postbuddy anskuer vi ikke brevene som en erstatning for email, men en virkelig effektiv vitaminpille. Brevet skal først bruges, når det ikke har været muligt at aktivere kunden på email.
Ligesom det var spændende at modtage en email for 20 år siden, så har brevet den samme effekt i dag. Det er en type markedsføring som vores kunder husker, og en oplevelse, der er meget værd i en tid, hvor vi alle bliver bombarderet med digitale annoncer. Særligt for vores kundebase, som er meget loyale overfor brandet og vores allervigtigste ambassadører.
Monica Trabjerg, Head of eCommerce hos roccamore
Når først man har fået en ny kunde, så er førsteprioriteten at få kunden til at købe igen. Hver gang en kunde kommer igen, er det nemlig endnu mere sandsynligt, at de bliver ved med at købe og at livstidsværdien bliver øget. Derfor var udgangspunktet for roccamore’s første kampagne at reaktivere gamle kunder, hvor der blev foretaget to segmenteringer:
Winback: Kunder som har købt én gang, ikke har givet samtykke til email markedsføring og ikke har foretaget et genkøb efter 6 måneder.
VIP Reaktivering: Kunder som har købt +5 gange, men ikke har givet samtykke til email markedsføring.
For hurtigst muligt at komme i gang med Postbuddy, valgte roccamore at sende det samme brev til begge segmenter. Designet var simpelt og helt i tråd med deres identitet: lyserødt og med et stærkt budskab fra deres grundlægger, Frederikke Antonie Schmidt.
Via integrationen til Shopify, så kunne roccamore følge omsætningen i realtid og skrue op for budgettet løbende.
Resultatet: 27x ROAS og en helt ny verden af muligheder
Brevene viste sig hurtigt at være mere end bare et sjovt eksperiment. Attribuering på Postbuddy løber over 60 dage, men konklusionen var allerede klar efter én uge: det var første, men ikke sidste gang, at brevene skulle bruges.
Helt konkret, så endte resultaterne som følger:
ROAS 12x på Winback.
ROAS 42.7x på VIP Reaktivering.
Gennemsnitlig betyder det, at roccamore har opnået en ROAS på 27x. Resultaterne bliver automatisk renset for returneringer via platformen.
Selvom en ROAS på næsten 43x er godt, så er vi mest imponeret over Winback segmentet. Det er kunder, som vi med vores eksisterende setup ikke selv kan aktivere og dermed omsætning, som vi havde misset.
Monica Trabjerg, Head of eCommerce hos roccamore
Roccamore arbejder nu med Postbuddy teamet om at tage indsigterne fra den første kampagne og implementere permanente flows med breve. Når roccamore’s kunder fremover matcher nogle bestemte kriterier, så skal der automatisk sendes et personliggjort brev. Udgangspunktet er at kopiere mange af de email flows, som allerede performer - en skudsikker metode, fordi man allerede kender performance, men nu kan ramme den sidste halvdel af kundebasen.
Med integrationen mellem Postbuddy og Klaviyo, så er processen nem. Roccamore kan direkte fra Klaviyo forlænge deres eksisterende email flows med breve, fx Forladt Kurv, Fødselsdag og Low Stock.
Med breve som en ny og central søjle i deres markedsføring, så kan vi hos Postbuddy næsten ikke vente med at følge resultaterne fra sidelinjen!
Er du interesseret i at høre mere om Postbuddy, så kontakt os alle ugens dage på christian@postbuddy.dk eller 40477638.
Den korte version
1) Et simpelt brev skabte genkøb fra kunder uden samtykke til markedsføring.
2) Roccamore opnåede en gennemsnitlig ROAS på 27x og over to kampagner og en konverteringsrate på 6,4%. Deres AOV var derudover 43% højere end den gennemsnitlige ordre, mens returraten blev mere end halveret.
3) Roccamore vil nu automatisere brevene med Postbuddy, så kanalen kan spille en permanent rolle i deres markedsføring.
Roccamore og de mange sko
I et forsøg på at hjælpe deres italienske producenter fra at gå konkurs, havde roccamore bestilt flere sko end de kunne sælge - og derfor blev deres egen likviditet også presset. Helt ekstraordinært, så valgte de at afholde et udsalg for eksisterende kunder. I et forsøg på at aktivere hele deres kundebase, supplerede roccamore deres markedsføring med breve.
Udfordringen: når email virker, men kun får dig halvdelen af vejen
Det er svært at sige webshop uden at sige email marketing. Kanalen er en absolut nødvendighed, hvis man gerne vil vækste sin forretning. Af samme årsag er den populær, men hos kunderne kan det også mærkes, på deres fyldte indbakker. En stor udfordring er derfor, at mange kunder sjældent åbner emails eller giver samtykke til markedsføring i første omgang. Hos roccamore var åbningsraterne usædvanligt høje og effekten stor, men når kunderne ikke havde givet samtykke eller var stoppet med at åbne emails, så var der ingen redskaber tilbage i værktøjskassen.
Email er vores vigtigste kanal til at skabe genkøb og fungerer rigtig godt, men den del af vores kundebase, der ikke har afgivet permission til email, kan være svære at målrette.
Monica Trabjerg, Head of eCommerce hos roccamore
Når vi hos Postbuddy foretager de indledende analyser hos vores kunder, så er det ikke unormalt, at 60-80% af kundebasen er inaktive på email.
Løsningen: en personlig kommunikation, som får kunderne tilbage
Selvom iOS opdateringer har kompliceret attribuering, så har webshops stadig en forventning om at deres markedsføring skal kunne måles. Roccamore er ikke anderledes. De havde længe gerne ville eksperimentere med trykte medier, men var ikke kommet i gang, fordi prisen var for høj, og kanalen ikke kunne matche deres datadrevne tilgang.
Spol tiden nogle måneder frem og en fugl havde sunget om Postbuddy, som nu havde gjort det lige så let at sende breve som emails. Triggerbaseret, personligt og målbart - ligesom de kendte det fra Klaviyo.
Med breve kunne roccamore igen få markedsføring i hænderne på alle deres kunder. Bogstaveligt talt. Ikke kun fordi at postkassen er tom, men også fordi at fysisk post er undtaget fra markedsføringsloven §10, som kræver samtykke til markedsføring. Hos Postbuddy anskuer vi ikke brevene som en erstatning for email, men en virkelig effektiv vitaminpille. Brevet skal først bruges, når det ikke har været muligt at aktivere kunden på email.
Ligesom det var spændende at modtage en email for 20 år siden, så har brevet den samme effekt i dag. Det er en type markedsføring som vores kunder husker, og en oplevelse, der er meget værd i en tid, hvor vi alle bliver bombarderet med digitale annoncer. Særligt for vores kundebase, som er meget loyale overfor brandet og vores allervigtigste ambassadører.
Monica Trabjerg, Head of eCommerce hos roccamore
Når først man har fået en ny kunde, så er førsteprioriteten at få kunden til at købe igen. Hver gang en kunde kommer igen, er det nemlig endnu mere sandsynligt, at de bliver ved med at købe og at livstidsværdien bliver øget. Derfor var udgangspunktet for roccamore’s første kampagne at reaktivere gamle kunder, hvor der blev foretaget to segmenteringer:
Winback: Kunder som har købt én gang, ikke har givet samtykke til email markedsføring og ikke har foretaget et genkøb efter 6 måneder.
VIP Reaktivering: Kunder som har købt +5 gange, men ikke har givet samtykke til email markedsføring.
For hurtigst muligt at komme i gang med Postbuddy, valgte roccamore at sende det samme brev til begge segmenter. Designet var simpelt og helt i tråd med deres identitet: lyserødt og med et stærkt budskab fra deres grundlægger, Frederikke Antonie Schmidt.
Via integrationen til Shopify, så kunne roccamore følge omsætningen i realtid og skrue op for budgettet løbende.
Resultatet: 27x ROAS og en helt ny verden af muligheder
Brevene viste sig hurtigt at være mere end bare et sjovt eksperiment. Attribuering på Postbuddy løber over 60 dage, men konklusionen var allerede klar efter én uge: det var første, men ikke sidste gang, at brevene skulle bruges.
Helt konkret, så endte resultaterne som følger:
ROAS 12x på Winback.
ROAS 42.7x på VIP Reaktivering.
Gennemsnitlig betyder det, at roccamore har opnået en ROAS på 27x. Resultaterne bliver automatisk renset for returneringer via platformen.
Selvom en ROAS på næsten 43x er godt, så er vi mest imponeret over Winback segmentet. Det er kunder, som vi med vores eksisterende setup ikke selv kan aktivere og dermed omsætning, som vi havde misset.
Monica Trabjerg, Head of eCommerce hos roccamore
Roccamore arbejder nu med Postbuddy teamet om at tage indsigterne fra den første kampagne og implementere permanente flows med breve. Når roccamore’s kunder fremover matcher nogle bestemte kriterier, så skal der automatisk sendes et personliggjort brev. Udgangspunktet er at kopiere mange af de email flows, som allerede performer - en skudsikker metode, fordi man allerede kender performance, men nu kan ramme den sidste halvdel af kundebasen.
Med integrationen mellem Postbuddy og Klaviyo, så er processen nem. Roccamore kan direkte fra Klaviyo forlænge deres eksisterende email flows med breve, fx Forladt Kurv, Fødselsdag og Low Stock.
Med breve som en ny og central søjle i deres markedsføring, så kan vi hos Postbuddy næsten ikke vente med at følge resultaterne fra sidelinjen!
Er du interesseret i at høre mere om Postbuddy, så kontakt os alle ugens dage på christian@postbuddy.dk eller 40477638.
Den korte version
1) Et simpelt brev skabte genkøb fra kunder uden samtykke til markedsføring.
2) Roccamore opnåede en gennemsnitlig ROAS på 27x og over to kampagner og en konverteringsrate på 6,4%. Deres AOV var derudover 43% højere end den gennemsnitlige ordre, mens returraten blev mere end halveret.
3) Roccamore vil nu automatisere brevene med Postbuddy, så kanalen kan spille en permanent rolle i deres markedsføring.
Roccamore og de mange sko
I et forsøg på at hjælpe deres italienske producenter fra at gå konkurs, havde roccamore bestilt flere sko end de kunne sælge - og derfor blev deres egen likviditet også presset. Helt ekstraordinært, så valgte de at afholde et udsalg for eksisterende kunder. I et forsøg på at aktivere hele deres kundebase, supplerede roccamore deres markedsføring med breve.
Udfordringen: når email virker, men kun får dig halvdelen af vejen
Det er svært at sige webshop uden at sige email marketing. Kanalen er en absolut nødvendighed, hvis man gerne vil vækste sin forretning. Af samme årsag er den populær, men hos kunderne kan det også mærkes, på deres fyldte indbakker. En stor udfordring er derfor, at mange kunder sjældent åbner emails eller giver samtykke til markedsføring i første omgang. Hos roccamore var åbningsraterne usædvanligt høje og effekten stor, men når kunderne ikke havde givet samtykke eller var stoppet med at åbne emails, så var der ingen redskaber tilbage i værktøjskassen.
Email er vores vigtigste kanal til at skabe genkøb og fungerer rigtig godt, men den del af vores kundebase, der ikke har afgivet permission til email, kan være svære at målrette.
Monica Trabjerg, Head of eCommerce hos roccamore
Når vi hos Postbuddy foretager de indledende analyser hos vores kunder, så er det ikke unormalt, at 60-80% af kundebasen er inaktive på email.
Løsningen: en personlig kommunikation, som får kunderne tilbage
Selvom iOS opdateringer har kompliceret attribuering, så har webshops stadig en forventning om at deres markedsføring skal kunne måles. Roccamore er ikke anderledes. De havde længe gerne ville eksperimentere med trykte medier, men var ikke kommet i gang, fordi prisen var for høj, og kanalen ikke kunne matche deres datadrevne tilgang.
Spol tiden nogle måneder frem og en fugl havde sunget om Postbuddy, som nu havde gjort det lige så let at sende breve som emails. Triggerbaseret, personligt og målbart - ligesom de kendte det fra Klaviyo.
Med breve kunne roccamore igen få markedsføring i hænderne på alle deres kunder. Bogstaveligt talt. Ikke kun fordi at postkassen er tom, men også fordi at fysisk post er undtaget fra markedsføringsloven §10, som kræver samtykke til markedsføring. Hos Postbuddy anskuer vi ikke brevene som en erstatning for email, men en virkelig effektiv vitaminpille. Brevet skal først bruges, når det ikke har været muligt at aktivere kunden på email.
Ligesom det var spændende at modtage en email for 20 år siden, så har brevet den samme effekt i dag. Det er en type markedsføring som vores kunder husker, og en oplevelse, der er meget værd i en tid, hvor vi alle bliver bombarderet med digitale annoncer. Særligt for vores kundebase, som er meget loyale overfor brandet og vores allervigtigste ambassadører.
Monica Trabjerg, Head of eCommerce hos roccamore
Når først man har fået en ny kunde, så er førsteprioriteten at få kunden til at købe igen. Hver gang en kunde kommer igen, er det nemlig endnu mere sandsynligt, at de bliver ved med at købe og at livstidsværdien bliver øget. Derfor var udgangspunktet for roccamore’s første kampagne at reaktivere gamle kunder, hvor der blev foretaget to segmenteringer:
Winback: Kunder som har købt én gang, ikke har givet samtykke til email markedsføring og ikke har foretaget et genkøb efter 6 måneder.
VIP Reaktivering: Kunder som har købt +5 gange, men ikke har givet samtykke til email markedsføring.
For hurtigst muligt at komme i gang med Postbuddy, valgte roccamore at sende det samme brev til begge segmenter. Designet var simpelt og helt i tråd med deres identitet: lyserødt og med et stærkt budskab fra deres grundlægger, Frederikke Antonie Schmidt.
Via integrationen til Shopify, så kunne roccamore følge omsætningen i realtid og skrue op for budgettet løbende.
Resultatet: 27x ROAS og en helt ny verden af muligheder
Brevene viste sig hurtigt at være mere end bare et sjovt eksperiment. Attribuering på Postbuddy løber over 60 dage, men konklusionen var allerede klar efter én uge: det var første, men ikke sidste gang, at brevene skulle bruges.
Helt konkret, så endte resultaterne som følger:
ROAS 12x på Winback.
ROAS 42.7x på VIP Reaktivering.
Gennemsnitlig betyder det, at roccamore har opnået en ROAS på 27x. Resultaterne bliver automatisk renset for returneringer via platformen.
Selvom en ROAS på næsten 43x er godt, så er vi mest imponeret over Winback segmentet. Det er kunder, som vi med vores eksisterende setup ikke selv kan aktivere og dermed omsætning, som vi havde misset.
Monica Trabjerg, Head of eCommerce hos roccamore
Roccamore arbejder nu med Postbuddy teamet om at tage indsigterne fra den første kampagne og implementere permanente flows med breve. Når roccamore’s kunder fremover matcher nogle bestemte kriterier, så skal der automatisk sendes et personliggjort brev. Udgangspunktet er at kopiere mange af de email flows, som allerede performer - en skudsikker metode, fordi man allerede kender performance, men nu kan ramme den sidste halvdel af kundebasen.
Med integrationen mellem Postbuddy og Klaviyo, så er processen nem. Roccamore kan direkte fra Klaviyo forlænge deres eksisterende email flows med breve, fx Forladt Kurv, Fødselsdag og Low Stock.
Med breve som en ny og central søjle i deres markedsføring, så kan vi hos Postbuddy næsten ikke vente med at følge resultaterne fra sidelinjen!
Er du interesseret i at høre mere om Postbuddy, så kontakt os alle ugens dage på christian@postbuddy.dk eller 40477638.
Må vi vise dig på 20 minutter hvad Postbuddy kan?
Må vi vise dig på 20 minutter hvad Postbuddy kan?
Må vi vise dig på 20 minutter hvad Postbuddy kan?
Postbuddy
Addresse
Borgergade 24, 2. sal
1300 København K
Kontakt os
40 47 76 38
christian@postbuddy.dk
Postbuddy
Addresse
Borgergade 24, 2. sal
1300 København K
Kontakt os
40 47 76 38
christian@postbuddy.dk
Postbuddy
Addresse
Borgergade 24, 2. sal
1300 København K
Kontakt os
40 47 76 38
christian@postbuddy.dk
Postbuddy
Addresse
Borgergade 24, 2. sal
1300 København K
Kontakt os
40 47 76 38
christian@postbuddy.dk